Bestellen bij Skatezone

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Wanneer je klaar bent om af te rekenen, klik je rechtsboven op het boodschappentasje. Druk vervolgens op Afrekenen om je bestelling te plaatsen.  Heb je al een account bij ons, log dan in. zodat het plaatsen van een bestelling nog sneller gaat.

Hoe pas ik mijn bestelling aan?

Wanneer je nog niet afgerekend, kun je je bestelling wijzigen door rechtsboven op het boodschappentasje te klikken. Hier kun je de aantallen aanpassen en/of producten verwijderen uit je winkelmandje. Heb je al afgerekend, maar heb je per ongeluk een verkeerde maat of kleur besteld?  Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen je bestelling alsnog aanpassen. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (+31 020 662 2822). Onze openingstijden zijn onderaan elke pagina te vinden. Buiten onze openingstijden, kun je ons een bericht versturen naar info@skatezone.nl. Vermeld altijd je ordernummer in je email.

Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kan je helaas niet meer je bestelling aanpassen.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Je kunt je bezorgadres wijzigen als je een online account bij ons hebt.
De manier waarop je jouw bezorgadres kunt wijzigen, is echter afhankelijk van in welke welke fase van het productieproces je bestelling zich bevindt.
Heb je geen account bij ons, of wil je zeker weten dat je pakket op je nieuwe bezorgadres wordt verstuurd?
Neem dan contact op met onze klantenservice (+31 020 662 2822).

Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kan je helaas niet meer je bezorgadres aanpassen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zie je af van je bestelling? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met ons op en dan helpen wij je graag verder!

ls jouw bestelling is klaargezet voor verzending of al onderweg, dan kunnen wij deze niet meer annuleren. Je kan het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Je kan de besteling ook aannemen en terugsturen of terugbrengen naar onze winkel. Kijk voor meer informatie bij Ruilen & Retourneren.