Het skelet is niet alleen sterk en stijf, maar biedt ook uitstekende ventilatie.
De schoen heeft een lage snit. De schoen wordt vastgemaakt met een snelontgrendelbare bovenste gesp die onder een hoek van 45° is gemonteerd, een extra bovenste klittenbandriem en gewaxte veters, wat zorgt voor een perfecte, stevige en veilige bevestiging van de voet in de skate.
Het trinity frame wordt vastgemaakt met twee klassieke, rechte drie schroeven ( één onder de hiel, twee onder de teen ).
Deze revolutionaire oplossing stelt de wielen in staat zo dicht mogelijk bij de schoen te worden gebracht, waardoor het zwaartepunt wordt verlaagd en de stabiliteit toeneemt.
Bovendien dempt dit systeem rijvibraties betrouwbaarder, geeft het de reboundkracht beter door en biedt het meer controle over de rit zelf.
Het chassis is een racing PW Trinity aluminium.
De gebruikte wielen hebben een grootte van 4x110 mm en een hardheid van 85A.
WCD Wicked ABEC5 lagers met goede rolprestaties garanderen kwaliteitssnelheid.
Het skelet is niet alleen sterk en stijf, maar biedt ook uitstekende ventilatie. De schoen heeft een lage snit. De schoen wordt vastgemaakt met een snelontgrendelbare bovenste gesp die onder een hoek van 45° is gemonteerd, een extra bovenste klittenbandriem en gewaxte veters, wat zorgt voor een perfecte, stevige en veilige bevestiging van de voet in de skate. Het trinity frame wordt vastgemaakt met twee klassieke, rechte drie schroeven ( één onder de hiel, twee onder de teen ). Deze revolutionaire oplossing stelt de wielen in staat zo dicht mogelijk bij de schoen te worden gebracht, waardoor het zwaartepunt wordt verlaagd en de stabiliteit toeneemt. Bovendien dempt dit systeem rijvibraties betrouwbaarder, geeft het de reboundkracht beter door en biedt het meer controle over de rit zelf. Het chassis is een racing PW Trinity aluminium. De gebruikte wielen hebben een grootte van 4x110 mm en een hardheid van 85A. WCD Wicked ABEC5 lagers met goede rolprestaties garanderen kwaliteitssnelheid.